Skoda doskonale zdaje sobie sprawę z popytu na segment SUV, dlatego prezentuje nam swojego trzeciego, najmniejszego SUVa.
Nowością są dzielone reflektory, oraz dynamiczne kierunkowskazy znane chociażby z Audi. Z tyłu auta próżno również szukać logo producenta, zastąpiono je napisem SKODA z dużym odstępem między literami.
Modułowa płyta podłogowa MQB, sprawia że wnętrze jest przestronne z dobrą ilością miejsca na nogi dla pasażerów siedzących z tyłu. Pojemność bagażnika to 400 l, zaś po złożeniu siedzeń zwiększy się ona do 1395 l.
Podstawowy motor to trzycylindrowy silnik benzynowy 1.0 TSI o mocy 95 KM spięty z 5-biegową skrzynią manualną. Jest też wariant dostarczający 115 KM z 6-biegową przekładnią lub za dopłatą z 7-stopniowym DSG.
Najmocniejszy wariant to silnik benzynowy 1.5 TSI o mocy 150 KM, z opcją odłączania cylindrów. Standardowo spięty jest z 6-biegowym manualem, ale opcjonalnie będzie można dokupić 7-stopniowe DSG.
Jeżeli chcemy diesla, to do wyboru mamy 1.6 TDI o mocy 115 KM, również oferowane z przekładnią manualną (6 biegów) i DSG (7 przełożeń).